Overige vragen
Verkeersstremming Voor het doorgeven van verkeersstremmingen kunt u onderstaand formulier gebruiken. Contact
Wat leuk dat je aanschuift
Goed dat je interesse toont in L&O. We hebben voor 2025 weer een mooi aanbod voor jou gemaakt. Met trots presenteren wij dan ook het Kijlstra Leren & Ontwikkelen Magazine 2025. Het aanbod is zorgvuldig samengesteld op basis van het opleidingsjaarplan, waarin we de leerbehoeften hebben geïnventariseerd en vertaald naar dit magazine. Evaluaties van eerdere […]
Cookiebeleid (EU)
Cookiebeleid
Aanvraag wensambulance
Aanvraag wensambulance De Kijlstra wensambulance maakt laatste wensen (mede) mogelijk Nog één keer naar het bos, op familiebezoek of naar een ander -voor u- belangrijk uitje: het lijkt een simpele wens, maar als je terminaal ziek bent kan het lastig zijn om daar te komen. Wij werken graag mee om uw wens te vervullen. Voor […]
Wensambulance
Wensambulance Nog één keer een bezoek brengen aan de favoriete voetbalclub, het strand of op familiebezoek. Voor mensen die terminaal ziek zijn is dit vaak niet heel vanzelfsprekend. Door een inzet van de wensambulance willen we het gemakkelijker maken om laatste wensen van mensen te realiseren. Kijlstra Ambulancezorg stelt voor wensritten na vijf uur ’s […]
Afhandeling van klachten
Afhandeling van klachten Als u een klacht heeft ingediend, dan streven wij ernaar deze binnen een week in behandeling te nemen. U ontvangt binnen zes weken een antwoord van ons. De stappen die wij bij een klacht doorlopen De klachtenfunctionaris stuurt u binnen een week een bevestiging van ontvangst. Als hij meer informatie van u […]
Overige vragen
Overige vragen Voor algemene vragen of opmerkingen kunt u het contactformulier hieronder gebruiken. Contact
Compliment
Complimenten Bij Kijlstra Ambulancezorg vinden we uw menig belangrijk. Heeft u een positieve ervaring gehad met onze zorg? Dat vinden we fijn om te weten. Uw feedback inspireert onze medewerkers en helpt ons om de zorg te verbeteren. Complimenten formulier
Klacht
Klachtenprocedure Wij hopen dat u tevreden bent over onze zorg- en hulpverlening. Toch kan het zijn dat er iets niet naar uw verwachting is verlopen. Aarzel niet om dit met ons te delen. Hieronder leest u hoe u een klacht kunt indienen en wat u van ons mag verwachten. Wie kan een klacht indienen? U […]
Voorlichting
Aanvragen bezoek/voorlichting op school Kijlstra Ambulancezorg krijgt regelmatig de vraag of we langs willen komen op school om te vertellen over ons werk op de ambulance. Natuurlijk vinden we dit leuk én belangrijk, maar helaas kunnen we niet aan alle verzoeken voldoen omdat we daar niet altijd tijd voor vrij kunnen maken of de menskracht […]