Patiënten geven onze zorg een 9,1

Patiëntenzorg met aandacht

Wat vindt u?

Als het om de kwaliteit van zorg gaat, dan zijn wettelijke normen en eisen belangrijk. Maar de vraag die voor ons net zo belangrijk is: wat vindt u als patiënt van onze van zorg? Dit meten wij met de CQI: Consumer Quality Index. Met deze gestandaardiseerde methode meten we de ervaring en waardering van onze patiënten. In 2017 hebben we ook meegedaan aan dit onderzoek. Toen kregen we van patiënten een gemiddeld cijfer van 9,1 voor onze ambulancezorg. Iets waar we ontzettend trots op zijn!

“Ons houden aan de wet- en regelgeving is voor ons vanzelfsprekend. We gaan daar zorgvuldig en vooral ook praktisch mee om. We proberen vooruitstrevend te zijn in het bieden van de beste patiëntenzorg.  Kwaliteit van zorg staat altijd voorop.”

Miriam van Keulen, functionaris Kwaliteit, Veiligheid en Gegevensbescherming